- Курс
Покращення контенту локальних медіа через розвиток комунікацій та медіаграмотності у громадах
Цей навчальний курс створено для учасніків проєкту “Покращення контенту локальних медіа через розвиток комунікацій та медіаграмотності у громадах“. Він буде корисним будь-кому, хто зацікавлений в побудові сталих зв’язків із своїми цільовими аудиторіями, зокрема, за допомоги різних типів медіа (від традиційних місцевих газет до новітніх форматів на кшталт TikTok). Отже, якщо вам потрібно створити комьюніті, ви плануєте бути корисними споживачам своїх товарів чи послуг та хочете регулярно отримувати від них зворотній звязок, якщо вам цікаво, яким має бути якісне медіа та як дотримуватись інформційної гігієни – щиро запрошуємо до навчання.
Вашій увазі – чотири тематичних блоки, в кожному з яких по три окремих навчальних комплекти: відеосюжет, конспект лекції, тестові завдання до неї для самоконтролю. Також кожна тема передбачає можливість виконати творче завдання і на його основі побудувати співпрацю із ментором.
Прагнути будувати соціальні зв’язки, цікавитись чимось і розказувати про себе – це властивість людини. Так само комунікація є потребою, якщо йдеться не про окрему особистість, а про спільноту чи організацію (в даному випадку – громаду).
- Лекція 1. 1. Навіщо потрібні комунікації та піар? Інструменти комунікацій, їхні функції
- Лекція 1.2. З ким, коли і як комунікувати: внутрішня та зовнішня комунікації
- Лекція 1.3. Як організувати професійну комунікаційну роботу?
- Лекція 2.1. Як підсилити свою «видимість» в інформаційному просторі? Види медіаконтенту. Вибір інформаційних майданчиків.
- Лекція 2.2. Що таке інформаційний привід? З чого може складатися медіаплан роботи на рік?
- Лекція 2.3 Як грамотно підготувати інформаційне повідомлення (вимоги до тексту, фото/відео)
- Лекція 3.1. Правила підготовки медіазаходів
- Лекція 3.2. Як діяти в умовах кризових ситуацій?
- Лекція 3.3. Майстерність публічного виступу.